Ultraljud!

Japp, I know.. ultraljudet var för ett tag sen..  :) Men uppdateringen kommer nu! Bättre sent än aldrig som man brukar säga!

Det var så otroligt underbart att få se bäbis å se att hon mår bra där inne!! Allt är perfekt och hon växer som hon ska! Hjärta, hjärna, lungor, mage å allt annat han titta på var precis som de skulle se ut!! Jag var super nervis at nåt skulle vara fel.. helt normalt antar jag men de var super jobbigt.. var aldeles svettig när vi satt å vänta på att få komma in... Men jag hade min älskade mamma å pappa med mig så de gick bra! Kändes jätte bra att få visa dom bebis! Hoppas dom tyckte de var lika speciellt som jag!! <3 Vi fick oxå bekräftat att snuttan är en hon! Så nu vågar jag börja köpa lite tjejgrejer!! :D
Innan pappa åkte fick jag ett litet paket från honom å Chicki.. jätte söta bebiskläder och en hemmastickad liten tröja! Jätte gulligt!!

Här kommer en bild på vårat lilla underverk!! Det är inte hennes huvud som ser lustigt ut.. hehe.. det är livmoderväggen som hon har gosar i huvudet i.. hon låg nämligen och sov under nästan hela tiden vi var där.. Hon blev lite sur oxå för doktorn buffa på magen å förskte väcka henne.. men de gjorde att vi fick se henne gäspa och sträcka på sig! Super gulligt!!



Igår var vi och köpte snuttans bilbarnstol!!
Hoppas hon är lika nöjd med den som jag är!! Och ser ni.. jag köpte en grå.. inte svart! :D Svart kändes för dystert.. och tyvärr så fanns de bara röd/brun i den här modellen oxå.. å de vill jag inte ha ju.. :S Så nu är stolen fixad.. en sak mindre att tänka på.. :) Stolen känns viktig för man vet ju inte hur länge hon vill vänta me att komma ut.. hon kanske bestämmer sig för att bli ett augusti barn iställe! hehe


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jättefin stol!! den kommer hon sitta fint i!! :) ¨Grå är ju jättebra färg, passar alltid!! :)

Kram kram!!

2009-07-15 @ 21:33:12
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0