Myskväll

Igår kväll hade jag och Älskling en riktig myskväll!! Vi har ofta de.. men igår kändes lite extra mysmys! Vi bestämde oss för att spela TP.. och jag kom på idéen att göra de ute.. visst de var lite små mörkt.. men vi satte upp värmeljus så de blev alldeles perfekt! Sen gjorde jag mig en kopp te och Jocke en kopp kaffe.. sen så satte vi oss och spela.. De blev oavgjort fast Jocke vann faktiskt själva TP-spelet eller hur man ska säga.. men jag vann frågorna.. hehe.. jag hade otur me tärningen bara.. -flinar-  När vi hade spelat klart så satt vi bara kvar me ljusen å prata.. <3

Här kommer ett par bilder.. dom är inte så bra men de är för jag tog dom me mobilen..





Jag hade redan gått in i vecka 28 nu.. tiden går skrämmande fort! Men jag längar så mycke tills bebis kommer ut.. så jag får pussa på henne! Hon rumlar runt enormt mycke inne i magen.. hon har party där inne varje dag! Så vi kommer nog få en livlig liten bäsis! <3

Igår var vi å hälsa på Lollo & Benny i deras nya lägenhet! Så mysigt.. super fina stora fönster å högt till tak.. jag är liiite avis faktiskt.. Det var en riktigt najs cykeltur ut dit.. vi cykla Kanalen hem.. å vi stanna å pausa lite vid en skuggig bänk.. för jag var så varm att jag trodde jag skulle dö.. där blev vi sittandes ett tag å bara prata.. skönt som tusan!! När vi va hos Lollo & Benny  fick vi smaskig fika.. kaffe å glass!! Fick oxå träffa Malin, Bennys mor & far.. och Bennys bror me familj! Och sist, och faktiskt minst.. Ziggebus så klart! :D Trevligt som tusan å bara sitta på deras stora baksida! Tack för att vi fick komma! <3

Nu lite om mitt livs kärlek! :)
De finns inga ord för hur lycklig Jocke gör mig.. jag önskar att alla människor hittde en annan människa som får dom att må så otroligt bra! Hade någon sagt t till mig för typ 4 år sen att jag skulle hitta någon som Jocke så hade jag idot förklarat den personen direkt.. för i min värld då så fanns inte sån kärlek..  i min värld då kunde jag inte lita på nån.... Nu vet jag hur man ska känna sig när man tänker på den man lever med.. jag fylls av små pirra känslor så fort jag tänker på den kärlek Jocke ger mig!! Visst gnabbas i ibland.. men de måste man.. man måste få vara sig själv å ha åsikter.. så länge man är ärlig å säger hur man känner sig så löser det sig ju alltid! Du & Jag älskling.. snart är vi tre.. å de kommer bli så otroligt underbart!! Kärlek! Du är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det ser jätte mysit ut =P

Vill oxå ha en baksida å mysa till de på ;-))

PoK <3

2009-06-29 @ 11:30:23
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Lollo

Mysigt med tända ljus och tp ute! ;)

Hihi, är du lite avis på lägehenten?? ;) Den är så fin, gillar den sååå mycket!! Kommer bli så bra när det blir lite ordning där. :)

Kram!!

2009-06-30 @ 19:40:16
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0