Blondin

Yes, nu e jag blondin igen!
Bilder kommer när jag kommer hem.. :)

Åkte in me Lollo igår.. å vi båda klippte å färga håret!
Lollo blev super fin! Guldigt brunblond me ljusa slingor!!

Jag gjorde massa blonda slingor.. så jag fick sitta med en hätta på huvudet.. avancerade grejer.. för hon satte på mig en plastmössa som hon fönade så den typ smälte efter formen på mitt huvud.. Det blev varmt kan jag lova! Frisören sa att jag hade väldigt bra kvalité på mitt hår.. så bleknigen kunde sitta i lite extra.. å tackvare det det så fick jag en jätte fin blond!! När blekningen var klar å hon tvätta mitt hår så smeta hon i nåt som lukta exakt som jordgubbs milkshake! Det tog bort lite av det guldiga som blev i håret.. å det kommer försvinna lite varje gång jag duchar nu i några dagar.. :)

Som sagt.. bilder kommer senare..


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, du blev jätte, jättefin i håret!! :D Dit kan vi gå fler gånger, de var bra! ;)

Kram kram!!

2009-05-13 @ 09:49:38
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Therese

Kanon snygg blev du! Blondt e super snyggt! Blev sjukt sugen, men de e även sjukt dyrt

2009-05-13 @ 15:54:18
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0