Fredag = Underbart

Jössös vad jag ska sova imorgon.. jag har aldrig varit så trött på morgon som jag varit den här veckan.. Jag brukar vara skapligt morgonpigg annars.. aldrig haft nåt problem att gå upp 05:15.. men igår tex så tror jag att jag nicka till när jag cykla till jobbet.. :S de e ganska läskigt.. När jag kommer hem från jobbet så krachar jag i soffan å somnar innan jag ens hinner sätta på tvn.. de e hårt å vara på tjocken.. hehe.. men åh såå underbart!!
De tråkiga är att Jocke jobbar förmiddag imorgon å eftermiddag på söndag :(

Bebis rör på sig massa i magen.. så fort jag är stilla så tumlar hon runt där inne som en liten groda.. Jocke kan känna henne nästan hela tiden när han lägger handen på magen.. underbart mysigt! Jag har funderingar på att göra ett 3D ultraljud.. de e ju ganska dyrt men gud va skoj att ha en videofilm på bebis i magen!! Sen skulle de vara skoj att få se tydligt och helt säkert få veta vem de är där inne.. :) Men Jocke är inte så sugen på att följa me på de.. han tycker det ser så läskigt ut på dom bilderna jag visat av 3D ultraljud.. min lilla älskling!! haha.. Så jag har funderingar på att ta me mig mamma och kanske Thessan om hon är sugen på att följa me.. :) Mamma ville följa me vårat förra ultraljud men hon hann inte in.. så då tänkte jag att hon kanske skulle bli glad över att få följa me på de här!

Jag vill så gärna lära mig å ta fina bilder.. jag är sjukt avis på alla dom har flashiga kameror å tar otroligt vackra bilder!!
Satt å kolla lite på gamla bilder på mig själv.... tänkte lägga upp några så ni får se hur jag såg ut för några år sen.. :)

    


Kommentarer
Postat av: Therese

Tredje bilden på första raden e sjukt fin tycker ja!!



Följer mer än gärna me om ja har möjlighet till de! Definitivt!!



<3

2009-05-16 @ 21:08:13
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0