Glass Glass

Glass i stora lass.. fast min glass var liiite för liten.. :( den var sååå god att den gärna hade fått vara dubbelt så stor!!!
Jag åt en Cacao! Vaniljglass, Chokladglass,  Vitchoklad, Chokladsås, å nåt mer gott.. och den var smaksatt me Baileys!!



Jocke käka en smarrig Twin Peaks..



Thessan valde glassen Fenix!



Jimmy valde jätte glassen Mexicana.. han orka inte äta upp den ens.. haha



När vi hade käkat klart så gick vi en liten sväng i Sörping å kolla.. Älskling visade vart han växte upp.. och vart alla hans vänner hade bott när dom var yngre.. :S jag har iaf bestämt att vi ska åka till Smultronstället minst en gång om året! Även fast jag förmodligen kommer äta samma smarriga glass varje gång :)

Tack Thessan & Jimmy för det super trevliga sällskapet!!



Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka goda glassar!! :D

Trevligt med en promenad i Sörping, det är faktiskt mysigt där! Börja tycka det igen, har haft lite svårt för hålan ett tag :P haha!!

Kram!

2009-05-24 @ 00:30:20
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack själv!

Ja de va trevlig promenad. Skönt att gå omkring där. Mkt finare än man tror faktiskt.

<3

2009-05-24 @ 17:50:16
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0