Kvällspromenad

Jag och Älskling tog oss en kvällpromenad på kanalbanken.. tillsammans med våran nya kamera så klart :) Jocke fick tillåtelse att ta en bild på min mage (efter tjugominuters tjat).. De börjar iaf att synas lite nu :)



Tog ett par fina bilder på kanal.. mest för å se hur det blev.. å det blev faktiskt riktigt fina bilder! Tog även på massa fula sniglar men dom tänker jag inte lägga upp här.. haha..





Min älskade mamma var å hälsa på en liten sväng tidigare idag oxå.. hon hade med sig sin söta vovve Dimma! Passa självklart på å gläppa ett par bilder på mamma och Voffen!!




Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken fin mage!! :D O tröjan!! :O Den är inte svart!! ;) Har jag missat nåt?? :P

2009-05-24 @ 00:31:33
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Therese

Jätte fina bilder!!

-nosa på-

2009-05-24 @ 17:50:53
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0