Rörelser

Ja, jössös va bebis rör på sig!
Igår kväll kunde Jocke känna för första gången!! Han var överlycklig!!
Jag tycker de känns lite läskigt när det rör så extremt mycke på sig.. hade de lite små jobbigt inatt.. för det börja med att de rörde sig massa.. sen börja de lixom strama nere i magen.. å de kändes jätte lustigt.. kunde inte ligga still.. var tvungen att gå å röra på mig.. å jag satt på toa flera gånger för de tryckte lixom på.. :S
Men jag pratade lite me Thessan om de å hon sa att de inte är nån fara.. att jag bara är ovan.. hehe.. Men det är inte så lätt när man inte vet hur det ska kännas..

Samtidigt som de känna lite läskigt så är det sååå underbart!! Känns så lustigt att det är våran bebis som snurrar runt där inne.. energi för ett helt fotbollslag har hon!!! Underbara unge!!
 <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Läskigt!! Men ändå häftigt att känna kan jag tänka mig! O kul att jocke fick känna oxå!

Det kankse blir en liten fotbollsspelare av henne sen!! ;)

Kram kram!!

2009-05-11 @ 13:10:04
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Micke

Chili cheese är GOTT!

2009-05-11 @ 20:51:57
Postat av: Liza

hej anna...



kikade in här o vill bara säga grattis till det lillal ivet i maggen.

hoppas du mår bra.



kramar // Liza

2009-05-11 @ 21:59:56
URL: http://minellizmakeup.blogg.se/
Postat av: Therese

Bäsis hälsa på mamma å pappa me besked =P

Wonderbart!!

<3

2009-05-12 @ 10:51:28
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0