Söndagsmys

Idag gick jag ett samtal från Thessan.. hon undra om jag ville vara barnvakt till Julia ett par timmar! Självklart ville jag de! Fick välja på att åka me i bilen å hämta Victor.. eller ha Julia här hemma.. självklart ville jag hellre vara hemma.. då kan man leka å gosa! :) Allt gick super bra.. Julia verkade trivas som fisken i vattnet!! Hon fick lite mat sen somna hon som en sten i min famn! MysMys!! Vi var ute å titta på gräset å buskarna.. så nu har Julia stått på gräs barfota för första gången!! Hon gilla de massa.. hehe..  Både Julia å jag var super varma.. hon är som en liten kamin när hon sover.. å jag är extra varm just nu oxå.. har svettats som en gris som senaste dagarna.. :S



När Jimmy hade hämtat Julia så titta Jockes syster med familj över en sväng på en fika! Väldigt trevligt!! Markus har nyligen tagit körkort så dom brummade hit i sin nya fina bil!! Vi ses väldigt för sällan.. de måste de bli ändring på!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysigt när de sover då där ju =)

2009-05-24 @ 20:43:56
Postat av: Therese

Ja hon e mysmys!

Tack så massa för hjälpen!

<3

2009-05-25 @ 08:32:01
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0