Städdille

Jag är ju ensam hemma idag.. Älskling jobbar.. :(
Funderade på vad jag skulle göra å kom på att jag kunde rensa lite i min "allt i allo"-låda i köket.. å de gjorde jag.. men jag fortsatte me hela köket sen... :D
Så jag har till å me dragit ut spisen å rengjort varje mikromillimeter av den, till å me ugnen!
Jag har rengjort/rensat i kylskåpet!
Jag har rensat bland alla mina plastburkar!
Jag har rensat bland alla glas å kastat massa vi inte använder!
Jag har städat skåpet där man kastar sopor.. äckligt!
Jag har torkat alla skåp!.. både inuti å utanpå!
Jag har rensat skafferiskåpet!
Jag har torkat ur mikron!
Jag har torkat golvet!
Allt detta resultera i ett berg av skräp på diskbänken.. måste gå å köpa sopsäckar för å kunna forsla ut de å kasta de.. Man slamlar på sig väldigt mycke skit som man inte använder.. man borde rensa så här typ en gång i månaden.. hehe..  Jag fortsatte lite till.. torkade även trappen.. :) å nu ska jag ta mig en dusch.. å samtidigt städa i badrummet! Sen får det räcka för idag.. egentligen är jag super trött.. men nu vill jag bli klar!! :)


Kommentarer
Postat av: Jocke

Du är så duktig min älskling!! Puss puss!!

2009-05-16 @ 14:15:52
Postat av: Therese

Sjukt bra! Härligt när man väl kommer igång och underbart när man e klar!



Miss you!

2009-05-16 @ 21:09:52
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hihi, va bra!! Man är så nöjd efteråt ju, när man har gjort det!! :D Man får ta tillvara på de små stunderna när man får sånna städryck, när det faktiskt brukar vara riktigt kul!! :D

Kram kram!

2009-05-18 @ 14:22:17
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0