Underbaraste Ljudet i Världen!!


Idag var vi hos barnmorskan och lyssnade på bebis hjärtljud!! Så himla underbart att få höra.. dunk dunk dunk.. stadigt å fint! Jocke spelade inte ljudet på sin mobil.. å jag försökte lägga upp ljudklippet här men datan ville inte riktigt öppna de.. :( Smidig liten apparat hade hon när hon lyssna.. en sån skulle man ha hemma så man kan lyssna hela tiden!!! Mys Mys!





Hon klämde lite på min mage oxå å konstaterade att bebis låg perfekt i magen.. precis där hon ska ligga!
Jag fick även ett par nya tider.. så nu har jag tider ända fram tills i september! :)
Fick veta att jag ska göra en glykosbelastning om några veckor.. de var mindre kul.. men men..
Vi fick oxå skriva upp oss så vi kommer få papper hemskickade ang föräldragrupp.. de ska bli intressant å se vilka mer som ska ha bebisar här i lilla Ljungsbro!!


Ringde jobbet när jag var klar å fråga om jag behövdes idag.. men de gjorde jag inte! Så jag passa på att åka å spendera lite tid med familjen Falkenberg/Tillmar!! Lika underbart som alltid!!
Victor fick nya GoGos av mig.. å han blev överlycklig! Snuttunge!!
Fick skjuts hem av Jimmy.. asa najs! Tack igen!


I söndags var jag å Jocke å hälsa på hos min pappa..
Dom har flyttat till Mjölby så pappa bjöd över oss på grillning.. han kom å hämta oss så vi slapp å åka massa tåg å sånt!
Dom bodde jätte fint men jag tycker Mjölby är för långt bort.. jag vill ha min pappa närmre ju!  <3
Fick bebiskläder som han å Chicki hade handlat så fort dom fick höra att jag var gravid :) En jätte söt body som det stod Gullunge på å strumpor me samma tryck!!
Vi åkte även å hälsade på min kära kusin Mija!! Alldeles för länge sen vi sågs..
Vi fick ett jätte fint babygym och en splitter ny babysitter!!!
Tack så massa mycke!!




Kommentarer
Postat av: Lollo

Hihi, ja, det var gulligt att höra hjärtljudet! Det var verkligen fart på det lilla hjärtat!! :D

Tack igen för toppen!! :D

Kram kram!! :)

2009-05-07 @ 14:14:39
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Therese

Usch va dålig ja kan vara då..

Inte kommenterat =O

Härliga bild inlägg du har =)

I bebis hjärtljud finns en dold kod som lyder

"Es, längtar efter dig oxå"

Mohaha!

2009-05-08 @ 19:48:43
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0