Kajsa <3


Kajsa växer för fort nu..
Hon somna på  min axel för första gången idag... och i natt somna hon in brevid mig.. alltså utan tutten i munnen..
Mammas lilla bäbis.. så här fort får du ju inte växa!

Vi var på BVC i måndags!
Kajsa hade gått upp hela 3hg på en vecka.. och huvudet hade växt ca 6mm till..
Hon är så himla duktig när vi är där.. hon äger inte ett pip.. hon är bara jätte vaken å super glad!
Barnmorskan(eller va hon nu är) kommer nog börja tro att vi drogar Kajsa om hon fortsätter vara så här snäll varje gång.. hehe

Vi har bokat tid å plats för Kajsas dop!
Det blir på min födelsedag i Stjärnorps Kyrka!
Har beställt super fina inbjudningskort på nätet.. dom borde komma vilken dag som helst nu!
Då ska vi skicka iväg dom.. de kommer bli en himla massa gäster..
Vi har fått sålla massor i vilka vi ska bjuda för att hålla nere antalet gäster.. Vi har väldigt stora familjer både jag å Jocke så vi har inte kunnat bjuda så mycke vänner.. De är cirka 50 personer som är bjudna..

Nu börjar Kajsa vakna till här brevid.. så jag ska ta å fixa iordning mig lite innan hon vaknar till helt!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja dom växer mycket dom små liven... =)

Hoppas allt är bra med er

kram

2009-10-07 @ 14:30:08
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/
Postat av: Morfar o Chicki

Jättekul att ni kom hit o käkade i söndags. Hoppas lilla Kajsa kommer att få roligt med krypspegeln. Ser fram mot dop.

KRAM

2009-10-08 @ 11:45:54
Postat av: Therese

<3 Älskade Kajsa!

2009-10-09 @ 07:56:24
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0