Snuttan


Kajsa växer som en raket!
Hon har vuxit 4 cm på en månad.. och hon väger redan över 5300g..

Hon har ändrats massor i sättet oxå.. nu är hon mycke mera me.. hänger me med ögonen å "leker" med händerna å så.. de är så otroligt gulligt men samtidigt så tycker jag att de går för fort..
Nyss somna hon själv på sin lilla sovplats i soffan.. de har hon aldrig gjort förut.. Mammas stora tjej!

Jag börjar bli lite förskyld.. :( De är inget kul alls.. inatt när Kajsa vakna till å ville ha en nyblöja så höll jag på å trilla omkull när jag reste mig.. fick en grym huvudvärk.. :( å jag fick inte sova ordentligt heller för efter blöjbytet så låg hon å små grydde å rörde på sig hela tiden.. Kajsa halvsov men jag kan inte sova när hon låter å rör på sig ju...

Nu är hösten verkligen här.. till å me vintern nästan ju.. ruggit va tiden går fort alltså..
Men jag tycker de e super mysigt me höst! Regn å rusk.. mysväder!!

Tillbaka till Kajsa.. Hon älskar verkligen å bada! Hon har fått en såndär grej som hon kan ligga i.. så hon bara ligger å myser i badbaljan när jag å Jocke tvättar henne å gosar me henne.. super nöjd liten badtjej är hon!! :)

Här spexar hon lite å räcker ut tungan åt pappa som tar kort :)


Idag har vi varit inne i stan å satt på vinterdäcken på våran fina bil.. sen åkte vi till Maxi å handla lite.. Kajsa var super duktig å sov hela tiden tills vi var klara på Maxi.. Jocke skulle in på Biltema oxå så då amma jag Kajsan i bilen.. å lagom till Jocke var klar så hade hon somnat om så de va bara å böka ner henne i stolen å åka hem.. :)
Nu ligger hela familjen Nilsson på soffan å myser.. Kajsa sover, Jocke tittar på tv nedbäddad under en filt å jag datanördar lite.. soft!


Mysbäbis!!


Kommentarer
Postat av: Andri

Va fin hon är.. och växer fint med. Skulle vara kul att se henne :-D

2009-10-21 @ 06:36:25
Postat av: Morfar O Chicki

Hoppas Ni alla 3 mår bättre! Söt sjöjungfu på bilden. Kramar

2009-10-22 @ 13:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0