Duktig Tjej!


Inatt hade Kajsa en super bra natt igen!! Hurra!!
Hon somna som en gris strax efter tio.. då kröp hela familjen till sängs..
Sen vakna hon strax efter två, fick en ny blöja å åt lite..
Sen sov hon till halv fem.. åt lite å somna om igen!
Så vi vakna strax efter sju allihopa.. utvilade å på jätte bra humör! <3

Jag önskar att alla nätter kunde vara så här underbara!
Men jag klagar aboslut inte, jo kanske lite, på dom jobbiga nätterna.. för även om dom är lite jobbiga så är hon ändå så himla snäll!! Bästa bäbisen i världen! Jag var mentalt förberedd på totalt bebiskaos den första tiden.. men så har de verkligen inte varit! Vi har fått en bebis som är ruggit nöjd me livet känns de som.. bästa Kajsa!! <3

Ja, ja.. jag vet.. ropa inte hej..
Nä, de gör jag inte.. jag vet att de kommer bli jobbigt oxå! Men nu är allt bra.. så de jobbiga tar vi när de kommer! :)


Kajsa har fått ett personnummer nu!
Hon har oxå fått sina namn.. skickade iväg pappret igår!!

På tisdag kommer Jocke bli pappa på papper oxå! Hurra!
Vi ska dit klockan tio.. tråkig tid.. men de kommer gå super bra!



Jag måste säga att jag är ruggit besviken på en grej.. men de går över.. måste bara lära mig å inte bry mig så mycke.. :(



Mitt livs bästa tid är nu!
Kajsa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0