Pappa på papper


Japp, nu är Jocke även pappa på papper!!
Vi var på Socialen å skrev under alla papper idag! De tog typ max 5min.. smidigt som tusan!!
Jag trodde dom skulle ställa massa frågor å sånt.. men nej inget sånt alls!

Efter de så gick vi en sväng på Ikano!
Käka på Chili å köpte en födelsedags present till Kajsas kusin Ida :)

Sen åkte vi upp å skulle överraska mormor Inger me ett litet Kajsagos.. men den gubben gick inte..
Vi trodde att mamma hade rymt för dörren var låst å ingen öppna när vi plinga på :(
Men när jag väl fick tag på mamma så visade de sig att hon hade suttit å pratat i tele på övervångingen å inte hört att vi ringt på.. :(
Så vi får komma å hälsa på nån annan dag istället.. å då tänker jag ringa innan ;)

När vi kom hem så visa de sig att Kajsa lagt av en jätte bajs! Hon hade bajs ÖVERALLT! Upp på ryggen OCH magen.. så kläderna gick direkt i tvättmaskinen.. å Kajsa ner i badbaljan!

Sen tog vi oss en promenad bort till min bror.. å lämna över presenten till Ida!
Vi blev bjudna på nybakad tigerkaka! Super gott!!
Mycke trevligt att spendera lite tid å bara snacka! :)
Ida passa på å klämma lite på Kajsa oxå! Kajsa verkade trivas väldigt bra hos sin kusse!


Kommentarer
Postat av: Morfar o Chicki

Skönt att lilla Kajsa inte reagerar på kakao, ang tigerkakan. Puss o kram till er

2009-09-30 @ 09:50:27
Postat av: Therese

Julia reagera inte heller på kakao =P



Hon är så fin lilla Kajsa. Måste ses snart så hon inte glömmer mig ;-)) Fredag blir bra va? Kan komma ut antingen på fm innan Victor slutar eller komma till typ kl 14, efter han slutat. SMS =P

2009-09-30 @ 21:06:09
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Therese

Hurra till Jocke!!!

2009-10-01 @ 09:02:49
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0