Bra Dag!


Idag har varit en super bra dag!

Först åkte vi till min kära mamma en sväng.. Först fikade vi å jag bjöd på min goda kaka! Den gick hem hos alla! Sen lagade mamma mat! Hon svängde ihop köttfärslimpa! Mammas mat rockar sååå hårt! Mumma!
Kajsa fick hälsa på mammas hästar Magnum å Salle oxå för första gången.. jag var lite nervös att hon skulle bli rädd men hon var super glad fast hon hade en stor häst i ansiket som ville nosa lite på henne!!



Sen åkte vi hem till Lollo & Benny! Benny fyllde ju 25år igår! Hurra!
Vi fick massa god smörgåstårta å smaskig fika!
Kajsa trivs så himla bra hos Tant Lollo! Mysbebis!
Lite suddig bild men de blir så när man bara har levande ljus som belysning :)



Tack för en super mysig eftermiddag Lollo & Benny! <3

Nu ligger Kajsa å sussar så gott i sin egen säng! De ni! :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Lilla mys Kajsa, såååå mysig så!! :D

Tack för en trevlig kväll! :) <3

2010-01-18 @ 18:59:11
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0