Shoppat

Idag har vi shoppat lite! De blev två nya pyjamasar till Kajsan.. dom hon har nu har mystiskt blivit typ för små..
Sen hitta vi en klädhängare som man hänger på dörren, mycke smidigt! Vi har den på sovrumsdörren!
Försökte hitta något till Jockes systers kille.. som har fyllt år.. men de gick inget bra.. :( vet ju inte riktigt vad han gillar.. å de jag hade i tanken fanns inte.. :( Men de blev en super snygg tröja till Laikas son Milo som fyller år idag! Hurra för Milo!!
Sen drog vi till Maxi för en liten sväng där.. köpte mig ett par tofflor.. blir så himla kall om fossingarna på kvällarna.. å härmapa som han är så köpte Jocke oxå ett par... :)
Mötte Sara på Maxi.. jössös va länge sen de var jag såg henne.. hon är gravid igen oxå! Med en liten pojke.. hon är beräknad i slutet på den här månaden! Attans att jag inte tog hennes nummer.. saknar henne!

Vi åt kebab på Kebab Baren när vi va på stan.. jag har inte ätit där sen långt innan Kajsa föddes.. å guuuud så gott de var! Otroligt! Extra sås oxå... mumma! :P

Nu är Jocke klar i duschen.. ska prata lite me honom!

Hörs & Störs!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja du får iaf tiden att gå genom att göra nåt. Idag var första dagen på länge som dagen bara susat förbi

2010-01-20 @ 22:46:02
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0