Ta mig i kragen..

Ja, nu måste jag ta mig i kragen gällande bloggen.. Jag har ju faktiskt tid varje kväll nu när Kajsan somnar själv!

Allt bara rullar på.. Kajsan växer å utveckalas i en rasande fart.. Nu kan hon greppa de hon vill ha tag på! Ligga i babygymet tycker hon är super skoj! Vi väntar på en inbjudan till 4-månaders kontrollen fortfarnande.. Tydligen skulle man träffas alla 4-månaders bebisar samtidigt.. men än har vi inte fått nån kallelse...

Bakade en till kaka idag.. har hittat en ny favvokaka! Jocke fick ta med sig första kakan till jobbet.. å han vart väldigt poppis! :) Nu baka jag en så jag kan bjuda mamma.. ska nog åka upp å fika där imorgon!
Fick en idé att baka hemma å starta lite försäljning.. lixom alla vill ju ha hemmabakat men inte så många har tid å baka.. vill ni ha lite smaskiga saker är de bara att ni hör av er! :)

Annars då.. jo.. dagarna rullar på.. Jag har aldrig varit en överdrivet social person.. men nu börjar jag känna mig lite ensam.. Tur att man har ett par grannar som vill ut å gå med mig så jag får se lite andra människor..
Mammaledigheten är inte riktigt som jag tänkt att den skulle vara.. men de är smällar man får ta..




Kommentarer
Postat av: Erica

Erica här från gymnasiet=) jag vet hur det känns när man gått hemma ett tag... Det är mysig och allt så där men ibland känner man sig som en eremitkräfta. Jag gillar oxå och va själv men ibland saknar man vuxen kontakt;)Jag är hemma tills maj om du känner dig ensam och sugen på att hitta på ngt som innefatta en busig ett- åring och en halvsliten mamma så kan du höra av dig!



Kram!

2010-01-16 @ 19:39:06
URL: http://eae.webblogg.se/
Postat av: Therese

Skönt att ha nån att gå ut med. Hemma varje dag så länge tär på en. Jag vet, varit hemma sen september -08 men nu så har jag jobb och det ska bli underbart!

2010-01-17 @ 12:29:49
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0